>> Strona główna > Akty prawne > Zarządzenia Rektora > rok 2020
Na podstawie § 10 ust. 6 pkt 4 i pkt 14 w związku z § 11 ust. 1 Statutu Państwowej Wyższej Szkoły Informatyki i Przedsiębiorczości w Łomży oraz § 21 ust. 1 pkt 2 Regulaminu Studiów w Państwowej Wyższej Szkoły Informatyki i Przedsiębiorczości w Łomży zarządza się, co następuje:
§ 1
W zarządzeniu Rektora nr 67/18 z dnia 28.05.2018 r. w sprawie wprowadzenia zasad archiwizowania dokumentacji dydaktycznej wytworzonej w procesie dydaktycznym wprowadza się następujące zmiany:
1) ust. 4 załącznika nr 1 do zarządzenia Rektora nr 67/18 z dnia 28.05.2018 r. w sprawie wprowadzenia zasad archiwizowania dokumentacji dydaktycznej wytworzonej w procesie dydaktycznym otrzymuje brzmienie:
„Prowadzący zajęcia ma obowiązek przekazania Koordynatorowi przedmiotu w terminie do 31 marca (semestr zimowy) oraz do 30 września (semestr letni) dokumentacji przeprowadzonych prac pisemnych realizowanych w trakcie danego semestru, zaliczeń i egzaminów oraz sylabusa do przedmiotu. Koordynator przedmiotu przekazuje pełną dokumentację właściwemu Kierownikowi Zakładu. Po zakończeniu roku akademickiego Kierownik Zakładu przekazuje zgromadzoną dokumentację do archiwum” ,
2) ust. 5 pkt j załącznika nr 1 do zarządzenia Rektora nr 67/18 z dnia 28.05.2018 r. w sprawie wprowadzenia zasad archiwizowania dokumentacji dydaktycznej wytworzonej w procesie dydaktycznym otrzymuje brzmienie:
„informacją, że studenci osiągnęli założone efekty uczenia się zgodnie z sylabusem przedmiotu dołączonym do teczki”,
3) zmienia się załącznik nr 1 do zasad archiwizowania dokumentacji dydaktycznej wytworzonej
w procesie dydaktycznym w brzmieniu stanowiącym załącznik nr 1 do niniejszego zarządzenia.
§ 2
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.
Rektor
dr hab. Dariusz Surowik, prof. PWSIiP