Akademia Nauk Stosowanych w Łomży - strona głównaBiuletyn Informacji Publicznej - strona główna

>> Strona główna > Akty prawne > Zarządzenia Rektora > rok 2021


Zarządzenie Nr 54/21 w sprawie: określenia organizacji roku akademickiego 2021/2022

Na podstawie art. 66 ustawy z dnia 20 lipca 2018 r. Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce (t.j. Dz. U. 2021 r. poz. 478) w związku z § 19 ust. 2 i 3 Regulaminu Studiów Państwowej Wyższej Szkoły Informatyki i Przedsiębiorczości w Łomży oraz § 87 Statutu Państwowej Wyższej Szkoły Informatyki i Przedsiębiorczości w Łomży zarządza się, co następuje:

§ 1

Określa się organizację roku akademickiego 2021/2022 w sposób następujący:

 

SEMESTR ZIMOWY*

01.10.2021 – 28.02.2022

Zajęcia dydaktyczne

01.10.2021 – 01.02.2022

Dni wolne od zajęć dydaktycznych

01-02.11.2021, 11.11.2021

Przerwa świąteczna

23.12.2021 – 09.01.2022

Sesja egzaminacyjna semestru zimowego

02.02.2022 – 20.02.2022

Poprawkowa sesja egzaminacyjna semestru zimowego

21.02.2022 – 27.02.2022

Ostateczny termin wprowadzenia ocen do systemu USOS oraz dostarczenia do Dziekanatów protokołów wydrukowanych z systemu USOS i podpisanych przez koordynatorów przedmiotów

28.02.2022

SEMESTR ZIMOWY*

dotyczy studentów VII semestru kierunków: Automatyka i Robotyka, Informatyka,

01.10.2021 – 22.12.2021

Zajęcia dydaktyczne

01.10.2021 – 05.12.2021

Dni wolne od zajęć dydaktycznych

01-02.11.2021, 11.11.2021

Sesja egzaminacyjna semestru zimowego

06.12.2021 – 15.12.2021

Poprawkowa sesja egzaminacyjna semestru zimowego

16.12.2021 – 20.12.2021

Ostateczny termin wprowadzenia ocen do systemu USOS oraz dostarczenia do Dziekanatów protokołów wydrukowanych z systemu USOS i podpisanych przez koordynatorów przedmiotów

22.12.2021

SEMESTR LETNI*

01.03.2022 – 30.09.2022

Zajęcia dydaktyczne

01.03.2022 – 19.06.2022

Przerwa świąteczna

14.04.2022 – 19.04.2022

Dni wolne od zajęć dydaktycznych

01.05.2022 – 04.05.2022,
16.06.2022

Sesja egzaminacyjna semestru letniego

20.06.2022 – 10.07.2022

Poprawkowa sesja egzaminacyjna semestru letniego

01.09.2022 – 11.09.2022

Ostateczny termin wprowadzenia ocen do systemu USOS oraz dostarczenia do Dziekanatów protokołów wydrukowanych z systemu USOS i podpisanych przez koordynatorów przedmiotów

13.09.2022

 

* w semestrze, poza zajęciami dydaktycznymi, studenci zobowiązani są także do realizowania w wyznaczonych terminach, praktyk oraz wszelkich innych form zajęć wynikających z planów i programów studiów poszczególnych kierunków.

 

 

 

  1. studia niestacjonarne

SEMESTR ZIMOWY*

Kierunki studiów

Terminy zjazdów/liczba zjazdów

I

zjazd

II

zjazd

III

zjazd

IV

zjazd

V

zjazd

VI

zjazd

VII

zjazd

VIII zjazd

IX

zjazd

X

zjazd

WYDZIAŁ NAUK SPOŁECZNYCH I HUMANISTYCZNYCH (Administracja, Filologia, Pedagogika, Praca socjalna, Prawo, Zarządzanie)

01.10

03.10

15.10

17.10

22.10

24.10

05.11

07.11

19.11

 

21.11

26.11

 

28.11

10.12 –12.12

17.12

19.12

14.01

16.01

28.01

30.01

WYDZIAŁ NAUK O ZDROWIU
(Dietetyka, Fizjoterapia, Kosmetologia, Pielęgniarstwo, Wychowanie Fizyczne)

01.10

03.10

15.10

17.10

22.10

24.10

05.11

07.11

19.11

 

21.11

26.11

 

28.11

10.12 –12.12

17.12

19.12

14.01

16.01

28.01

30.01

WYDZIAŁ INFORMATYKI I NAUK O ŻYWNOŚCI (Automatyka i Robotyka, Informatyka, Technologia żywności i żywienie człowieka)

01.10

03.10

15.10

17.10

22.10

24.10

05.11

07.11

19.11

 

21.11

26.11

 

28.11

10.12 –12.12

17.12

19.12

14.01

16.01

28.01

30.01

WYDZIAŁ INFORMATYKI I NAUK O ŻYWNOŚCI (dotyczy studentów VII semestru kierunków: Automatyka i Robotyka, Informatyka)

01.10

03.10

15.10

17.10

22.10

24.10

05.11

07.11

19.11

 

21.11

26.11

 

28.11

X

X

X

X

Sesja egzaminacyjna semestru zimowego

02.02.2022 – 20.02.2022

Poprawkowa sesja egzaminacyjna semestru zimowego

21.02.2022 – 27.02.2022

Ostateczny termin wprowadzenia ocen do systemu USOS oraz dostarczenia do Dziekanatów protokołów wydrukowanych z systemu USOS i podpisanych przez koordynatorów przedmiotów

28.02.2022

dotyczy studentów VII semestru kierunków: Automatyka i Robotyka, Informatyka

Sesja egzaminacyjna semestru zimowego

06.12.2021 – 15.12.2021

Poprawkowa sesja egzaminacyjna semestru zimowego

16.12.2021 – 20.12.2021

Ostateczny termin wprowadzenia ocen do systemu USOS oraz dostarczenia do Dziekanatów protokołów wydrukowanych z systemu USOS i podpisanych przez koordynatorów przedmiotów

22.12.2021

SEMESTR LETNI*

Kierunki studiów

Terminy zjazdów/liczba zjazdów

I

zjazd

II

zjazd

III

zjazd

IV

zjazd

V

zjazd

VI

zjazd

VII

zjazd

VIII zjazd

IX

zjazd

X

zjazd

WYDZIAŁ NAUK SPOŁECZNYCH I HUMANISTYCZNYCH (Administracja, Filologia, Pedagogika, Praca socjalna, Prawo, Zarządzanie)

04.03

06.03

11.03

13.03

25.03

27.03

08.04

10.04

22.04

24.04

06.05

08.05

13.05

15.05

27.05

29.05

10.06

12.06

17.06

19.06

WYDZIAŁ NAUK O ZDROWIU
(Dietetyka, Fizjoterapia, Kosmetologia, Pielęgniarstwo, Wychowanie Fizyczne)

04.03

06.03

11.03

13.03

25.03

27.03

08.04

10.04

22.04

24.04

06.05

08.05

13.05

15.05

27.05

29.05

10.06

12.06

17.06

19.06

WYDZIAŁ INFORMATYKI I NAUK O ŻYWNOŚCI (Automatyka i Robotyka, Informatyka, Technologia żywności i żywienie człowieka)

04.03

06.03

11.03

13.03

25.03

27.03

08.04

10.04

22.04

24.04

06.05

08.05

13.05

15.05

27.05

29.05

10.06

12.06

17.06

19.06

Sesja egzaminacyjna semestru letniego

20.06.2022 – 10.07.2022

Poprawkowa sesja egzaminacyjna semestru letniego

01.09.2022 – 11.09.2022

Ostateczny termin wprowadzenia ocen do systemu USOS oraz dostarczenia do Dziekanatów protokołów wydrukowanych z systemu USOS i podpisanych przez koordynatorów przedmiotów

13.09.2022

* w semestrze, poza zajęciami dydaktycznymi, studenci zobowiązani są także do realizowania w wyznaczonych terminach, praktyk oraz wszelkich innych form zajęć wynikających z planów i programów studiów poszczególnych kierunków.

  

§ 2

Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania

Rektor

dr hab. Dariusz Surowik, prof. PWSIiP

 

 

 

 

 

 

Załączniki:
  1.   Zarz_nr_54_2021.pdf
Wytworzył:   Rektor

Dokument z dnia:2021-07-01

Opublikował: Monika  Lisiecka

Publikacja z dnia: 2021-07-05 15:40:18

Wersja dokumentu: 1

Ilość wyświetleń: 5292


Projekt: TS 2010

System miniBIP v.0.3