>> Strona główna > Akty prawne > Zarządzenia Dyrektora Administracyjnego > rok 2022
Na podstawie § 5 pkt 1 i § 7 ust. 2 pkt. 3 Instrukcji inwentaryzacyjnej stanowiącej załącznik nr 1 do Zarządzenia Nr 46/2021 Rektora z dnia 25.06.2021 r. w sprawie wprowadzenia instrukcji inwentaryzacyjnej, zarządza się co następuje:
§ 1
Ustala się przeprowadzenie inwentaryzacji w drodze spisu z natury: druków ścisłego zarachowania, paliwa w samochodach służbowych, środków w użyczeniu, materiałów wentylacyjnych oraz woluminów wydawnictwa Akademii Nauk Stosowanych w Łomży.
§ 2
1. Do przeprowadzenia inwentaryzacji w drodze spisu z natury powołuję się zespoły spisowe w następującym składzie:
1) Zespół spisowy nr 1:
a) Bogusława Boć-Chojnowska – Przewodnicząca
b) Monika Konopka – Członek
c) Artur Bąkowski – Członek
2) Zespół spisowy nr 2:
a) Krzysztof Polkowski – Przewodniczący
b) Jerzy Rutkowski – Członek
c) Jacek Chludziński – członek
2. Inwentaryzację przeprowadzą zespoły spisowe pod nadzorem Komisji inwentaryzacyjnej, której skład został powołany Zarządzeniem nr 16/2021 Dyrektora Administracyjnego z dnia 30.06.2021 r. w sprawie przeprowadzenia inwentaryzacji pełnej środków trwałych, w tym nieruchomości, wyposażenia i wartości niematerialnych i prawnych oraz powołania składu Komisji inwentaryzacyjnej i zespołów spisowych.
3. Po zakończeniu spisu z natury zespoły spisowe przekazują dokumentację Przewodniczącemu Komisji Inwentaryzacyjnej.
§ 3
1. Inwentaryzację druków ścisłego zarachowania, paliwa w samochodach służbowych, środków w użyczeniu oraz woluminów wydawnictwa Akademii Nauk Stosowanych w Łomży przeprowadzi zespół spisowy nr 1 według stanu na dzień 31.12.2022 r.
2. Inwentaryzację materiałów wentylacyjnych przeprowadzi zespół spisowy nr 2 w okresie od dnia 14.12.2022 r. do dnia 30.12.2022 r.
§ 4
1. Wyceny oraz ustalenia różnic inwentaryzacyjnych wszystkich rzeczowych składników majątkowych należy dokonać w terminie do dnia 10.01.2023 r.
2. Sporządzenie i przedłożenie protokołu z przeprowadzonej inwentaryzacji w drodze spisu z natury wraz z wnioskami co do sposobu rozliczenia ewentualnych różnic inwentaryzacyjnych należy przedłożyć do dnia 17.01.2023 r.
§ 5
Odpowiedzialnym za sprawny, terminowy i prawidłowy przebieg czynności inwentaryzacyjnych jest Przewodniczący Komisji Inwentaryzacyjnej.
§ 6
Komisja działa na zasadach określonych Zarządzeniem Nr 46/2021 Rektora z dnia 25.06.2021 r. w sprawie wprowadzenia instrukcji inwentaryzacyjnej.
§ 7
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.