Uprzejmie informujemy, że mogą już Państwo realizować plany zakupowe zgodnie z dostarczonymi przez Państwa do Działu Badań i Współpracy Międzynarodowej planami zamówień dotyczącymi realizowanych tematów badawczych.
W przypadku materiałów biurowych, tonerów oraz tuszy do drukarek należy przesłać e-mail z zamówieniem do Działu Badań i Współpracy Międzynarodowej. Po odbiór materiałów biurowych należy zgłaszać się do Pana mgra Jerzego Prokopczuka (pokój nr 16, Stary Budynek), natomiast odbioru tonerów oraz tuszy do drukarek należy dokonać u Pana lic. Jacka Bochenko (pokój nr A1.22, Nowy Budynek).
Z prośbą o realizację zamówień dotyczących sprzętu komputerowego należy zgłaszać się do Pana mgra inż. Leszka Laskowskiego (pokój nr 137, Stary Budynek), który dokona specyfikacji Państwa zamówienia oraz wspólnie z Państwem wypełni odpowiedni wniosek. Wypełniony wniosek należy dostarczyć do Pani mgr Edyty Michalak (pokój nr 5, Stary Budynek).
Pozostałe przedmioty zamówienia zakupujecie Państwo sami po rozpoznaniu ofert rynkowych. Faktury za dokonane zakupy muszą być wystawiane na Uczelnię.
Wszystkie faktury dotyczące zakupów związanych z działalnością statutową należy dostarczyć do Działu Badań i Współpracy Międzynarodowej w celu ich opisania.