Akademia Nauk Stosowanych w Łomży - strona głównaBiuletyn Informacji Publicznej - strona główna

>> Strona główna > Akty prawne > Uchwały Senatu > rok 2022


Uchwała Nr 46/2022 w sprawie: zmiany uchwały Nr 30/2021 Senatu z dnia 24.06.2021 r. w sprawie warunków, trybu i terminów postępowania rekrutacyjnego na studia I stopnia, studia II stopnia i jednolite studia magisterskie w roku akademickim 2022/2023

Na podstawie art. 70 ust. 1 ustawy z dnia 20 lipca 2018 r. Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce (t.j. Dz. U. z 2022 r. poz. 574 z późn. zm.), a także § 13 ust. 1 pkt 9 Statutu ANSŁ, w związku z art. 96 ust. 1 ustawy z dnia 12 marca 2022 r. o pomocy obywatelom Ukrainy w związku z konfliktem zbrojnym na terytorium tego państwa (Dz. U. 2022 poz. 583 z późn. zm.), uchwala się co następuje:
                                                                                              § 1
Punkt 7 Zasad Postępowania Rekrutacyjnego w ANSŁ, stanowiących załącznik nr 1 do uchwały Nr 30/2021 Senatu z dnia 24.06.2021 r. w sprawie warunków, trybu i terminów postępowania rekrutacyjnego na studia I stopnia, studia II stopnia i jednolite studia magisterskie w Akademii Nauk Stosowanych w Łomży w roku akademickim 2022/2023 otrzymuje brzmienie:

7. Terminy rekrutacji:

SEMESTR ZIMOWY*

NABÓR I/REKRUTACJA PODSTAWOWA DLA KANDYDATÓW NA STUDIA

PIERWSZEGO STOPNIA, DRUGIEGO STOPNIA ORAZ JEDNOLITE STUDIA MAGISTERSKIE W TRYBIE STACJONARNYM I NIESTACJONARNYM

rozpoczęcie rekrutacji elektronicznej oraz rozpoczęcie przyjmowania dokumentów rekrutacyjnych we właściwym Dziekanacie

16-05-2022 r.

upływa termin rejestracji elektronicznej, dokonania opłaty rekrutacyjnej oraz złożenia dokumentów rekrutacyjnych we właściwym Dziekanacie

05-08-2022 r.

udostępnienie informacji o przyjęciu na studia

09-08-2022 r.

NABÓR II/REKRUTACJA UZUPEŁNIAJĄCA DLA KANDYDATÓW NA STUDIA

PIERWSZEGO STOPNIA ORAZ JEDNOLITE STUDIA MAGISTERSKIE W TRYBIE STACJONARNYM I NIESTACJONARNYM

rozpoczęcie rekrutacji elektronicznej oraz rozpoczęcie przyjmowania dokumentów rekrutacyjnych we właściwym Dziekanacie

10-08-2022 r.

upływa termin rejestracji elektronicznej, dokonania opłaty rekrutacyjnej oraz złożenia dokumentów rekrutacyjnych we właściwym Dziekanacie

15-09-2022 r.

udostępnienie informacji o przyjęciu na studia

19-09-2022 r.

NABÓR II/REKRUTACJA UZUPEŁNIAJĄCA DLA KANDYDATÓW NA STUDIA

DRUGIEGO STOPNIA W TRYBIE STACJONARNYM I NIESTACJONARNYM (DOTYCZY KIERUNKÓW: ADMINISTRACJA, PIELĘGNIARSTWO I ZARZĄDZANIE)

rozpoczęcie rekrutacji elektronicznej oraz rozpoczęcie przyjmowania dokumentów rekrutacyjnych we właściwym Dziekanacie

10-08-2022 r.

upływa termin rejestracji elektronicznej, dokonania opłaty rekrutacyjnej oraz złożenia dokumentów rekrutacyjnych we właściwym Dziekanacie

28-09-2022 r.

udostępnienie informacji o przyjęciu na studia

30-09-2022 r.

* dotyczy naboru na wszystkie studia stacjonarne i niestacjonarne z wyłączeniem kierunków Informatyka studia stacjonarne i niestacjonarne drugiego stopnia oraz Technologia Żywności
i Żywienie Człowieka studia stacjonarne i niestacjonarne drugiego stopnia.

 

 

SEMESTR LETNI*

NABÓR I/REKRUTACJA PODSTAWOWA

rozpoczęcie rekrutacji elektronicznej oraz rozpoczęcie przyjmowania dokumentów rekrutacyjnych we właściwym Dziekanacie

03-01-2023 r.

upływa termin rejestracji elektronicznej, dokonania opłaty rekrutacyjnej oraz złożenia dokumentów rekrutacyjnych we właściwym Dziekanacie

03-02-2023 r.

udostępnienie informacji o przyjęciu na studia

07-02-2023 r.

NABÓR II/REKRUTACJA UZUPEŁNIAJĄCA

rozpoczęcie rekrutacji elektronicznej oraz rozpoczęcie przyjmowania dokumentów rekrutacyjnych we właściwym Dziekanacie

08-02-2023 r.

upływa termin rejestracji elektronicznej, dokonania opłaty rekrutacyjnej oraz złożenia dokumentów rekrutacyjnych we właściwym Dziekanacie

23-02-2023 r.

udostępnienie informacji o przyjęciu na studia

24-02-2023 r.

* dotyczy wyłącznie naboru na studia stacjonarne i niestacjonarne drugiego stopnia na kierunki Informatyka oraz Technologia Żywności i Żywienie Człowieka.

§ 2

Uchwałę przyjęto w głosowaniu jawnym za pośrednictwem środków komunikacji elektronicznej (poczty elektronicznej) w stosunku głosów:

 

za  15

przeciw 0

wstrzymało się  0

§ 3

Uchwała wchodzi w życie z dniem podjęcia.


Przewodniczący Senatu

dr hab. Dariusz Surowik, prof. ANSŁ

 

Załączniki:
  1.   Uchwała Nr 46_2022.pdf
Wytworzył:   Senat

Dokument z dnia:2022-09-07

Opublikował: Monika  Lisiecka

Publikacja z dnia: 2022-09-07 14:10:46

Wersja dokumentu: 1

Ilość wyświetleń: 194


Projekt: TS 2010

System miniBIP v.0.3