Logo
  • Informacje o projekcie
  • Harmonogram
  • Studenci
  • Pracownicy
  • Rekrutacja
  • Kontakt

Odbiory materiałów dydaktycznych do nauczania na odległość - III tura

Rachunek do umowy cywilnoprawnej - dotyczy osób fizycznych

Harmonogram odbiorów materiałów dydaktycznych do e-learningu - III tura odbiorów

Harmonogram odbioru prac:

do 18.05.2021 r. - zamieszczenie kursów na stronie https://elearning.pwsip.edu.pl

Strona główna/Moje kursy/Pracownicy/Projekty/ KPK II - MATERIAŁY DYDAKTYCZNE - REZULTATY PROJEKTU

W celu przeniesienia prac do wskazanej lokalizacji należy wykonać kilka czynności:

  1. Przypisanie tematów z kursu do liczby godzin zgodnie z umową. Wzór przypisania w Załączniku 1a i Załączniku 1b.
  2. Przygotowanie szablonu kursu i zarchiwizowanie go w odpowiednim miejscu na platformie https://elearning.pwsip.edu.pl zgodnie z instrukcją. Instrukcja tworzenia kopii zapasowej i przesyłania szablonu kursu w Załączniku 2.
  3. Przygotowanie kursu zgodnie z wytycznymi z Załącznika 3.

od 19.05.2021r. do 25.05.2021 r. - Komisja powołana do odbioru materiałów dydaktycznych do e-learningu zweryfikuje przygotowane przez Państwa kursy i prześle uwagi w formie protokołu.

do 01.06.2021r. -  ostateczny termin  przekazania materiałów dydaktycznych do e-learningu, z uwzględnieniem uwag wskazanych przez Komisję.

po 08.06.2021r. - zostaniecie Państwo poproszeni o podpisanie protokołu zdawczo/odbiorczego.

Szkolenie z pisania, badania, zarządzania pracą naukową oraz pisanie i publikowanie artykułów naukowych

Państwowa Wyższa Szkoła Informatyki i Przedsiębiorczości w Łomży w związku z realizacją projektu ,,KPK II – Zintegrowany Program Kształcenia w PWSIiP w Łomży etap II” nr POWR.03.05.00.00-Z053/18 współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014 – 2020. Oś priorytetowa III. Szkolnictwo wyższe dla gospodarki i rozwoju, Działanie 3.5 Kompleksowe programy szkół wyższych, ogłasza nabór do projektu nauczycieli akademickich na szkolenie z zakresu pisania, badania, zarządzania pracą naukową oraz pisanie i publikowanie artykułów naukowych.

Rekrutacja odbywać się będzie w Biurze projektu (pokój numer A 0.32) w terminie 25.02.2021 r. do 4.03.2021 r. Możliwe jest również wysłania dokumentów mailem na adres Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.. Należy złożyć poprawnie wypełnione dokumenty: Formularz zgłoszeniowy, Deklarację oraz Oświadczenie.

Na podstawie poprawnie złożonych dokumentów zostanie utworzona lista rankingowa. Osoby, które spełniają kryteria formalne i uzyskają największą liczbą punktów zostaną zakwalifikowane do projektu. O wynikach rekrutacji pracownicy zostaną poinformowani drogą mailową bądź telefonicznie.

Harmonogram szkoleń zostanie opublikowany w zakładce Harmonogram.

Dokumenty do pobrania:

  • Formularz zgłoszeniowy
  • Deklaracja
  • Oświadczenie

O przystąpieniu do projektu w ramach organizowanego szkolenia zdecydują następujące kryteria:

Moduł 6 

Zarządzanie w Uczelni, podnoszenie kompetencji kadry dydaktycznej, zarządzającej i administracyjnej.

Kryteria rekrutacji:
            a) Kryteria formalne:
             - złożenie zgłoszenia we wskazanych terminach – 1 pkt;
           b) Kryteria merytoryczne:
             - pracownik uczelni zatrudniony na umowę o pracę – 4 pkt;
           c) Kryteria premiujące:
             - pracownik o niskich kompetencjach (wynik bilansu kompetencji poniżej 30% max liczby punktów) (spełnia/nie spełnia),
             - nauczyciel pierwszoetatowy – 4 pkt,

 

 

Harmonogram i program szkolenia

Szkolenie pt.: „Przygotowywanie materiałów dydaktycznych do nauczania na odległość”

Szkolenie skierowane jest do nauczycieli akademickich, którzy w ramach projektu będą przygotowywali materiały dydaktyczne do e-learningu.

Zakres szkolenia:

  • tworzenie i administrowanie kursem na platformie e-learningowej,
  • tworzenie materiałów dydaktycznych do kształcenia zdalnego,
  • korzystanie z materiałów w kształceniu zdalnym;

Harmonogramy szkoleń można znaleźć TUTAJ

Odbiory materiałów dydaktycznych do nauczania na odległość - II tura

Rachunek do umowy cywilnoprawnej - dotyczy osób fizycznych

Harmonogram odbiorów materiałów dydaktycznych do e-learningu - II tura odbiorów

Harmonogram odbioru prac:

do 11.02.2021 r. - zamieszczenie kursów na stronie https://elearning.pwsip.edu.pl

Strona główna/Moje kursy/Pracownicy/Projekty/ KPK II - MATERIAŁY DYDAKTYCZNE - REZULTATY PROJEKTU

W celu przeniesienia prac do wskazanej lokalizacji należy wykonać kilka czynności:

  1. Przypisanie tematów z kursu do liczby godzin zgodnie z umową. Wzór przypisania w Załączniku 1a i Załączniku 1b.
  2. Przygotowanie szablonu kursu i zarchiwizowanie go w odpowiednim miejscu na platformie https://elearning.pwsip.edu.pl zgodnie z instrukcją. Instrukcja tworzenia kopii zapasowej i przesyłania szablonu kursu w Załączniku 2.
  3. Przygotowanie kursu zgodnie z wytycznymi z Załącznika 3.

do 25.02.2021r. - Komisja powołana do odbioru materiałów dydaktycznych do e-learningu zweryfikuje przygotowane przez Państwa kursy i prześle uwagi w formie protokołu.

do 11.03.2021r. -  ostateczny termin  przekazania materiałów dydaktycznych do e-learningu, z uwzględnieniem uwag wskazanych przez Komisję.

po 15.03.2021r. - zostaniecie Państwo poproszeni o podpisanie protokołu zdawczo/odbiorczego.

Odbiory materiałów dydaktycznych do nauczania na odległość

Rachunek do umowy cywilnoprawnej - dotyczy osób fizycznych

Harmonogram odbiorów materiałów dydaktycznych do e-learningu w dniu 26X2020

Harmonogram odbiorów materiałów dydaktycznych do e-learningu w dniu 29X2020

Dodatkowy termin odbiorów materiałów dydaktycznych do e-learningu w dniu 5XI2020

Przed spotkaniem z Komisją odbierającą prace należy wykonać kilka czynności:

  • Przypisać tematy z kursu do liczby godzin zgodnie z umową. Wzór przypisania w Załączniku 1a i Załączniku 1b.
  • Należy przygotować szablon kursu i zarchiwizować go w odpowiednim miejscu na platformie https://elearning.pwsip.edu.pl zgodnie z instrukcją. Instrukcja tworzenia kopii zapasowej i przesyłania szablonu kursu w Załączniku 2.
  • Przygotować i przedstawić Komisji najważniejsze informacje o kursie. Zadaniem Komisji będzie weryfikacja materiału kursu zgodnie z wytycznymi z Załącznika 3.
  1. Materiały dydaktyczne do nauczania zdalnego - dokumenty

Strona 1 z 2

  • start
  • Poprzedni artykuł
  • 1
  • 2
  • Następny artykuł
  • koniec
Copyright @2018 - Państwowa Wyższa Szkoła Informatyki i Przedsiębiorczości w Łomży - Wszelkie prawa zastrzeżone. Wykonanie - Dział Systemów Komputerowych
  • O Uczelni
  • Kontakt