O przystąpieniu do projektu decydują spełnione kryteria formalne i merytoryczne.
Przyjęcie kandydatów następuje:
Moduł 1 – Modyfikacja programu kształcenia na Wydziale Informatyki i Nauk o Żywności i Wydziale Nauk o Zdrowiu:
- studenci I roku na podstawie świadectw (dojrzałości i ukończenia szkoły średniej). Lista kandydatów ustalona będzie w kolejności uzyskanych punktów kwalifikacyjnych (od największej do najmniejszej),
- studenci wyższych roczników na podstawie listy studentów na poszczególnych rocznikach,
- pracownicy na podstawie złożonych wymaganych dokumentów rekrutacyjnych,
Dodatkowo uczestnik projektu obligatoryjnie wypełnia wymagane dokumenty wynikające z zasad projektu i POWER.
Moduł 2 - Szkolenia /Kursy i współpraca z pracodawcami w tym: wizyty studyjne u pracodawców /wsparcie skierowane do studentów Dietetyka i Kosmetologia, którym do zakończenia kształcenia pozostało maksymalnie 4 semestry:
a) Kryteria formalne (spełnia/nie spełnia):
- złożenie zgłoszenia we wskazanych terminach,
- prawidłowe określenie statusu studenta na rynku pracy,
- studenci (stacjonarni i niestacjonarni) studiujący na kierunkach Dietetyka i Kosmetologia;
b) Kryteria merytoryczne:
- student nie aktywny zawodowo – 5 pkt,
- student zatrudniony na umowę zlecenie – 4 pkt,
- student zatrudniony na umowę o pracę na czas określony – 3 pkt,
- student planujący podjąć kształcenie na studiach II stopnia – 2 pkt,
- student zatrudniony na umowę o pracę na czas nieokreślony – 1pkt;
c) Kryteria premiujące (spełnia/nie spełnia):
- Student o niskich kompetencjach,
- Student uzyskujący wysoką średnią z ostatniego toku kształcenia od 4,5;
O zakwalifikowaniu decydują:
- kryteria formalne (spełnia/nie spełnia),
- najwyższa liczba punktów.
Moduł 6 – zarządzanie w Uczelni, podnoszenie kompetencji kadry dydaktycznej, zarządzającej i administracyjnej.
Kryteria rekrutacji:
a) Kryteria formalne:
- złożenie zgłoszenia we wskazanych terminach – 1 pkt;
b) Kryteria merytoryczne:
- pracownik uczelni zatrudniony na umowę o pracę – 4 pkt;
c) Kryteria premiujące:
- pracownik o niskich kompetencjach (wynik bilansu kompetencji poniżej 30% max liczby punktów) (spełnia/nie spełnia),
- w przypadku dydaktyków – nauczyciel pierwszoetatowy – 4 pkt,
- w przypadku pracowników administracji – zatrudniony na czas nieokreślony – 4 pkt;
d) Zakwalifikowanie do modułu indywidualnego w szkoleniach z języka angielskiego, odbędzie się na podstawie przeprowadzonego testu diagnozy barier językowych.