- Jesteś tutaj:
- Oferty pracy
- Archiwum
Referent administracyjny (ref. ROs.1102.4.20)
Państwowa Wyższa Szkoła Informatyki i Przedsiębiorczości w Łomży ogłasza konkurs na stanowisko Referenta administracyjnego w Dziekanacie Wydziału Nauk Społecznych i Humanistycznych
Wymagania:
- wykształcenie wyższe, preferowany kierunek: administracja, prawo,
- znajomość obowiązujących przepisów z zakresu szkolnictwa wyższego,
- sumienność, skrupulatność, odpowiedzialność,
- odporność na stres, umiejętność pracy w zespole,
- wysoka kultura osobista,
- samodzielność i bardzo dobra organizacja pracy, dyspozycyjność, komunikatywność,
- biegła znajomość obsługi komputera oraz programów MS Office,
Specjalista ds. inwestycji i remontów (ref. ROs.1102.3.20)
Państwowa Wyższa Szkoła Informatyki i Przedsiębiorczości w Łomży poszukuje kandydata na stanowisko Specjalista ds. inwestycji i remontów
I. Podstawowe obowiązki na zajmowanym stanowisku:
- Prowadzenie spraw związanych z utrzymaniem w należytym stanie technicznym obiektów Uczelni i ich wyposażenia, a w szczególności:
- analiza i planowanie potrzeb remontowych,
- przygotowywanie, zlecanie, nadzorowaniem i rozliczanie prac remontowych,
- planowanie i dokonywanie zakupów niezbędnego wyposażenia obiektów Uczelni.
- Kompleksowe prowadzenie spraw związanych z realizacją procesów inwestycyjnych obejmujących zarówno przygotowanie, prowadzenie jak i rozliczenie inwestycji.
- Sporządzanie dokumentów dotyczących postępowań realizowanych na podstawie ustawy Prawo zamówień publicznych w zakresie swojego działania, w tym opisów przedmiotu zamówienia i specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
- Sporządzanie sprawozdań, planów i analiz oraz prowadzenie pozostałej dokumentacji dotyczącej w/w zakresu działania zgodnie z uregulowaniami wewnętrznymi obowiązującymi w Uczelni.
- Współpraca z pozostałymi jednostkami organizacyjnymi PWSIiP w Łomży na zasadach określonych w regulaminie organizacyjnym.
Referent ds. finansowych (ref. ROs.1102.2.20)
Państwowa Wyższa Szkoła Informatyki i Przedsiębiorczości w Łomży ogłasza konkurs na stanowiskoreferenta ds. finansowych w Dziale Kwestury
Wymagania:
- wykształcenie średnie ekonomiczne lub wyższe (preferowany kierunek rachunkowość lub finanse),
- co najmniej 2 letnie doświadczenie zawodowe w księgowości,
- znajomość obowiązujących przepisów z zakresu ustawy o rachunkowości, podatku od towarów i usług (VAT), finansów publicznych,
- sumienność, odpowiedzialność, bardzo dobra organizacja pracy, dyspozycyjność
- biegła znajomość obsługi komputera oraz programów Word, Excel.
Asystent (ref. ROs.1102.1.20)
- INSTYTUCJA: Państwowa Wyższa Szkoła Informatyki i Przedsiębiorczości w Łomży
- MIASTO: Łomża
- STANOWISKO: asystent
- DYSCYPLINA NAUKOWA: fizjoterapia
- DATA OGŁOSZENIA: 27.01.2020 r.
- TERMIN SKŁADANIA OFERT: 25.02.2020 r.
- LINK DO STRONY: https://www.pwsip.edu.pl/pracownicy/oferty-pracy/aktualne
- SŁOWA KLUCZOWE: fizjoterapia, dydaktyka
Technik Symulacji Medycznej (ref. ROs.1102.25.19)
- INSTYTUCJA: Państwowa Wyższa Szkoła Informatyki i Przedsiębiorczości w Łomży
- MIASTO: Łomża
- STANOWISKO: TECHNIK SYMULACJI MEDYCZNEJ w CENTRUM SYMULACJI MEDYCZNEJ
- DYSCYPLINA NAUKOWA: nauki medyczne, nauki o zdrowiu, nauki inżynieryjno techniczne
- DATA OGŁOSZENIA: 28.11.2019r.
- TERMIN SKŁADANIA OFERT: 13.12.2019r.
- LINK DO STRONY: https://www.pwsip.edu.pl/pracownicy/oferty-pracy/aktualne
- SŁOWA KLUCZOWE:symulacja medyczna, ratownictwo medyczne, informatyka
Specjalista ds. finansowych (ref. ROs.1102.24.19)
Państwowa Wyższa Szkoła Informatyki i Przedsiębiorczości w Łomży ogłasza konkurs na stanowisko specjalisty ds. finansowych w Dziale Kwestury
Wymagania kwalifikacyjne:
- wykształcenie średnie ekonomiczne lub wyższe ekonomiczne (preferowany kierunek rachunkowość lub finanse),
- co najmniej 2 letnie doświadczenie zawodowe w księgowości,
- znajomość obowiązujących przepisów z zakresu ustawy o rachunkowości, podatku od towarów i usług (VAT), finansów publicznych,
- sumienność, odpowiedzialność, bardzo dobra organizacja pracy, dyspozycyjność.
- biegła znajomość obsługi komputera oraz programów Word, Excel.