Kierownik szkolenia – dr Katarzyna Jurewicz-Bakun
Charakterystyka i cel szkolenia
Celem szkolenia jest:
- Zapoznanie i wyposażenie jego uczestników w praktyczne narzędzia potrzebne do sprawnego komunikowania się i rozwiązywania problemów w miejscu pracy.
- Przekazanie praktycznych wskazówek jak zapobiegać konfliktom, niwelować ich skutki i rozwiązywać z korzyścią dla obu zaangażowanych w nie stron.
- Nabycie umiejętności szybkiego rozpoznawania nieporozumień i konfliktów oraz jak przeciwdziałać typowym w firmie sporom.
- Zdobycie praktycznej wiedzy na temat kontrolowania i zakończenia sytuacji konfliktowych
- Poznanie technik manipulacji i sposobów przeciwdziałania manipulacjom.
- Poznanie podstaw mediacji i negocjacji jako alternatywnych metod rozstrzygania sporów w firmie.
Adresaci szkolenia, wymagania
Szkolenie jest adresowane do wszystkich zainteresowanych metodami rozwiązywania konfliktów i sporów; do psychologów, pedagogów, pracowników socjalnych, kuratorów; absolwentów, menedżerów, konsultantów, pracowników działów HR; jak i osób, które chciałyby poszerzyć swoją wiedzę w zakresie rozwiązywania sporów w przedsiębiorstwie.
Sylwetka absolwenta
Uczestnicy szkolenia dowiedzą się jak zapobiegać konfliktom, niwelować ich skutki i rozwiązywać z korzyścią dla obu zaangażowanych w nie stron. Ponadto jak skutecznie rozwiązywać konflikty i zamieniać je na elementy poprawiające współpracę w zespole. Poznają konkretne techniki pomocne w rozwiązywaniu konfliktów w zespole Poznają podstawy mediacji i negocjacji jako alternatywnych metod rozstrzygania sporów.
Opis sposobu i kryteriów naboru uczestników szkolenia
Przyjęcie na podstawie złożonych dokumentów. Decyduje kolejność zgłoszeń.
Program
Nazwa przedmiotu w ramach szkolenia |
Liczba godzin |
Komunikacja interpersonalna werbalna i niewerbalna |
2 |
Teoria konfliktu i zarządzanie komunikacją stron konfliktu |
2 |
Negocjacje w firmie – cel i znaczenie, zasady, sposoby prowadzenia |
4 |
Mediacje w firmie – cel i znaczenie, zasady, sposoby prowadzenia |
4 |
SUMA |
12 |
Czas trwania i system prowadzenia zajęć
Szkolenie trwa 12 godz., rozłożone na dwa dni w sobotę i niedzielę.
Minimalna i maksymalna liczba uczestników
nie mniej niż 12 osób. Limit – brak.
Warunki ukończenia szkolenia
Uczestnicy szkolenia otrzymają zaświadczenie ukończenia szkolenia na podstawie udziału w prowadzonych w ramach szkolenia zajęciach.
Odpłatności
Cena szkolenia: 1 100 zł
Opłata rekrutacyjna: 100 zł
Kontakt - informacje szczegółowe dot. organizacji szkolenia: dr Katarzyna Jurewicz-Bakun
e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Dokumenty można składać osobiście bądź przesłać na adres Uczelni:
Dziekanat Wydziału Nauk Społecznych i Humanistycznych,
ul. Akademicka 14 pok. 228
tel. 86 215-59-59